Czekoladowe smoothie bowl z batata i zielonego groszku



Dzisiejszy Dzień Czekolady obchodzę od samego rana. Na śniadanie zaserwowałam sobie czekoladowy, słodki mus z ziemniaka i groszku, z nutą mięty.

Składniki:

- 1 średni batat (upieczony, a następnie zamrożony)
- 1/2 szklanki zielonego, mrożonego groszku
- kilka daktyli
- kilka listków świeżej mięty
- 1 łyżka kakao
- 1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
- 1/2 łyżeczki cynamonu
- 1/3 szklanki mleka roślinnego

na górę: kawałki czekolady, masło orzechowe, surowe kakao w kawałkach lub inne ulubione dodatki

Przygotowanie:

1. Do kielicha blendera dodałam wszystkie składniki (z wyjątkiem dodatków)
2. Miksowałam do uzyskania gęstej, gładkiej masy ( w razie czego dolewam więcej mleka)
3. Gotowe smoothie przełożyłam do miski i udekorowałam ulubionymi dodatkami.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz