Truskawkowo-kalafiorowa miska smoothie

 
Od miesiąca w zamrażalce zalegało mi kilka zamrożonych kwiatów kalafiora. Nie mając pomysłu co z nimi zrobić przygotowałam na jego bazie owocowo-warzywne smoothie bowl.

Składniki

- 1 szklanka mrożonego kalafiora
- 1 1/2 filiżanki niesłodzonego mleka migdałowego 
- 3/4 szklanki mrożonych truskawek
-  1 1/2 łyżki masła migdałowego 
- 2 łyżki miodu (ewentualnie więcej do smaku)

 Przygotowanie:

1.Kalafiora umieściłam w kielichu blendera i zmiksowałam na mniejsze kawałki. 
2. Następnie dodałam mleko migdałowe, truskawki i dalej blendowałam. Dołożyłam masło migdałowe i miód. Zmiksowałam. 
3. Gotowe smoothie przełożyłam do miseczki i udekorowałam wybranymi owocami.


1 komentarz

  1. Ciekawy pomysł na kalafior. Nie przyszłoby mi do głowy aby połączyć go z truskawkami, ale myślę że dzięki jego dość neutralnym smaku stanowi świetną bazę do wielu owocowych deserów

    OdpowiedzUsuń