Domowe lody bananowo-orzechowe


To moje pierwsze domowe lody. Są obłędne w smaku, a do tego zdrowe. Do lodów można dodać więcej miodu, ale należy pamiętać, że zamrożone popsicles  będą smakowały mniej słodko niż masa w temperaturze pokojowej. 
Tylko te foremki z Rossmana są nienajlepsze, dlatego poszukam innych np. silikonowych. Może ktoś z Was ma sprawdzone patyczki do popsicles?

Składniki:

- 3 duże banany (lub 4 małe)
- 1/2 szklanki masła orzechowego
- 0,5 szklanki mleka migdałowego lub wody niegazowanej
- 1 łyżka miodu
- 1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
- 1/4 łyżeczki soli himalajskiej

Przygotowanie:

1. Umieściłam wszystkie składniki w blenderze i miksowałam do momentu uzyskania bardzo gładkiej, kremowej konsystencji. 
2. Wlałam masę do 8 foremek, umieściłam patyczek w środku każdej formy i wstawiłam do zamrażalnika na minimum 6 godzin. 
3. Aby usunąć zamrożone lody musiałam wypełnić swój kuchenny zlew gorącą wodą i zanurzyć formy na około 20 sekund, aby je poluzować.
4. Lody przechowuję w zamrażalce.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz