Jogurtowa miska z dużą ilością owoców i masła orzechowego



Ta miska puszystego jogurtu jest idealna na śniadanie, podjadanie lub deser. Jest rozkosznie pyszna i puszysta.

Składniki

- szklanka zwykłego lub pełnotłustego jogurtu grecki 
- 1-2 łyżki masła orzechowego ( masła migdałowego, masła z orzechów nerkowca lub innego ulubionego masła z orzechów)
- łyżeczka miodu (syropu z agawy, klonowego albo 10 kropli płynnej stewii)
- kilka plasterków banana, czereśnie, truskawki
- 1/8 szklanki domowej granoli 

Przygotowanie:

1. Do małej miski dodałam jogurt, masło orzechowe i miód. Wymieszałam, aż jogurt stał się nieco puszysty. 
2. Do drugiej miski włożyłam granolę i owoce, przełożyłam wymieszany jogurt. Udekorowałam mżawką masła orzechowego, owocami i odrobiną granoli.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz