Omlet z baby szpinakiem


Smaczne, bezglutenowe, sycące śniadanie. A do tego robi się je w try miga. 

Składniki:

- 2 jajka
- garść szpinaku baby
- 1 1/2 łyżki startego parmezanu
- 1/4 łyżeczki suszonej cebuli
- 1/8 łyżeczki zmielonej gałki muszkatołowej
- sól do smaku
- czarny pieprz do smaku
- odrobina płatków chili do smaku (opcjonalnie)
- masło do smażenia

Przygotowanie:

1. W misce przez kilka minut ubijałam jajka. Kiedy podwoiły swoją objętość wymieszałam je ze szpinakiem i parmezanem. Doprawiłam cebulą, gałką muszkatołową, solą i pieprzem. 
2. Na małej patelni rozgrzałam tłuszcz. Wlałam masę jajeczną i na średnim ogniu smażyłam około 3-4 minut. Odwróciłam omlet  szpachelką i kontynuowałam smażenie kolejne 2-3 minuty. Przed podaniem złożyłam go na pół.
3. Zarumieniony omlet przełożyłam na duży talerz.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz