Zielone smoothie bowl ze szpinakiem i groszkiem


Dzisiaj zapraszam na smoothie bowl w moim ulubionym zielonym kolorze. Jest idealne!

Składniki:

- 1/2 szklanki mrożonego zielonego groszku
- 2 mrożone banany
- duża garść świeżego szpinaku
- 1/4 awokado
- kilka listków mięty
- 1/3 szklanki mleka roślinnego
- łyżeczka syropu klonowego (opcjonalnie)

Dodatki: granola, łyżeczka masła orzechowego, kawałki pokruszonej czekolady

Przygotowanie:

1. Wszystkie składniki umieściłam w kielichu blendera i miksowałam, aż osiągnęłam gładką konsystencję.
2.Jeśli jest to konieczne należy dodać więcej płynu, aby uzyskać całkowicie jedwabistą mieszankę. 
3. Zmiksowane smoothie przełożyłam do miski i udekorowałam granolą, masłem orzechowymi i pokruszoną gorzką czekoladą..


Brak komentarzy

Prześlij komentarz