Leczo z mięsem milelonym i cukinią

Składniki:

- 0,5 kg mielonego mięsa
 - 2 łyżki oliwy
 - cebula cukrowa
- 3 papryki ( w różnych kolorach)
- 3 cukinie
- ostra papryczka chili
- 1 łyżeczka słodkiej papryki w proszku
- 0,5 kg pomidorów
- 250 ml przecieru pomidorowego
- kilka listków świeżej bazylii
-  sól do smaku
 - czarny pieprz do smaku

Przygotowanie:

1. W dużym rondlu rozgrzałam łyżkę oliwy, włożyłam do niego mięso, które ze wszystkich stron obsmażyłam, w międzyczasie doprawiając je solą i pieprzem.
2. Dodałam poszatkowaną cebulę, kolejną łyżkę oliwy i smażyłam kilka minut.  
3. Do garnka z mięsem i cebulą dorzuciłam umyte i pokrojone w kostkę papryki, a po 3- 4 minutach pokrojone cukinie i papryczkę chilli. Doprawiłam solą , pieprzem i słodką papryką. Dusiłam, co jakiś czsa mieszając, 10 minut.
4. Po tym czasie dołożyłam obrane ze skórki, pokrojone pomidory. Całość gotowałam 5 minut. Dolałam przecier pomidorowy i smażyłam kolejne 5 minut.  Na koniec wymieszałam z  poszatkowanymi liśćmi bazylii.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz