Babeczki z serem i jagodami

Składniki na ciasto:



- 200 g mąki orkiszowej (lub pszennej)

- 100 g masła
- 50 g cukru pudru
- 1 jajko 
- szczypta soli

Składniki na nadzienie:

- 150 g serka bieluch (opakowanie)
- 2 jajka
- wanilia
- jagody albo borówki amerykańskie (ile się zmieści)



Przygotowanie:




1. Wszystkie składniki na ciasto umieściłam w dużej misce,  wymieszałam. Przeniosłam na oprószoną mąką stolnicę i zagniotłam ciasto. Uformowałam z niego kulę, którą owinęłam folią spożywczą i wstawiłam na 30- 60 minut do lodówki.

2. Foremki na babeczki wysmarowałam masłem.
3. Piekarnik nagrzałam do 180 stopni C.
4. Schłodzone ciasto rozwałkowałam na 4 mm placek i wykrawałam z niego krążki, którymi oblepiałam foremki. Spód babeczek ponakłuwałam widelcem i wstawiłam na 13- 15 minut do rozgrzanego piekarnika.
5. Kiedy babeczki piekły się wszystkie składniki na krem połączyłam ze sobą  ( na samym końcu dodałam owoce).
6. Podpieczone babeczki wypełniłam nadzieniem i wstawiłam na 20- 25 minut do rozgrzanego piekarnika.



przepis: Wysokie Obcasy, 1.08.2015


Brak komentarzy

Prześlij komentarz