SiSi Pizzeria- Ustroń.

SiSi Pizzeria to miejsce w Ustroniu z  bardzo ładnym wystrojem, bardzo miłą obsługą, ale ze średnim jedzeniem. Pizza wegetariańska podana zimna (nie zaproponowano nam do niej żadnego sosu). Na pytanie kelnerki czy smakowała odpowiedzieliśmy zgodnie z prawda, że tak, ale lepsza byłaby gdyby była ciepła. Na to otrzymaliśmy odpowiedź "bo u nas jest zimno"... 
Spaghetti z pesto bazyliowym- pięknie podane, ale niestety letnie i skąpane w dużej ilości oliwy, a do tego bardzo skromna porcja. 
Najlepszym wyborem okazała się zupa krem z pomidorów dla dziecka. Ona na  szczęście została podana ciepła. 
Kiedy chciałam zamówić dla dwuletniego syna, z menu dla dzieci pastę i spytałam się czy można zamiast spaghetti zamówić inny, drobniejszy rodzaj makaronu, chociażby penne, kelnerka stała bezradna jakby nie wiedziała o co mi chodzi więc machnęłam ręką. 
Bardzo mnie też zdziwiło, że w karcie w daniach oznakowanych jako wegetariańskie rekomendowane są między innymi takie pozycje jak: sałatka włoska, w której skłądzie występuje szynka parmeńska, zupa rybna z mulami, sałatka z tuńczyka z anchois, tagliatelle z wędzonym łososiem i krewetkami czy spaghetti frutti di mare. Ups...!

SiSi Pizzeria - e - Ristorante 
43-450 Ustroń
ul. Słoneczna 11



na zielono zaznaczone są dania wegetariańskie...





Brak komentarzy

Prześlij komentarz