Brownie według przepisu Anny Starmach

Pyszne brownie, które najbardziej mi smakuje zaraz po upieczeniu. Może trochę się wtedy kruszy, ale za to czekolada jest w środku jeszcze płynna.

    Składniki:

     

    - 280 g masła

    - 250 g gorzkiej czekolady

    - 240 g drobnego cukru

    - 80 g mąki

    - 100 ml wody

    - garść orzechów włoskich

    - garść migdałów

    - łyżka cukru waniliowego

    - 3 jajka

    - szczypta soli 

     

Przygotowanie:

 

    1. Piekarnik rozgrzałam do 180 stopni C.

    2. W garnku zagotowałam wodę, dodałam cukier i cukier waniliowy. Kiedy woda się zagotowała, ściągnęłam garnek z ognia i wrzuciłam połamaną czekoladę i masło. Poczekałam, aż składniki się rozpuściły i je wymieszałam.

    3. Jajka roztrzepałam, wsypałam mąkę i krótko miksowałam. Cały czas mieszając, wolnym strumieniem wlewałam do jajek czekoladę. Dodałam posiekane orzechy i migdały. Całość wymieszałam łyżką

    4. Foremkę o wymiarach 24x24 cm wyłożyłam papierem do pieczenia, wlałam masę czekoladową i wstawiłam na 25 minut do nagrzanego piekarnika.


     



Brak komentarzy

Prześlij komentarz