Jogurt z prażonymi jabłkami i cynamonem

 Lubię zacząć dzień od pysznego i energetyzującego śniadania, a ten jogurt 
z  jabłkiem jest do tego idealny. 

Składniki: 
 
- 1 1/2 szklanki greckiego jogurtu
- 3 łyżki miodu
- 1 łyżeczka wanilii
- 1 łyżeczka mielonego cynamonu
- 2 średnie jabłka pokrojone w kostkę
- dodatkowy miód i cynamon do polewania do dekoracji (opcjonalnie)


Przygotowanie:

1. Do średniej miski dodałam jogurt, 2 łyżki miodu, wanilię i ½ łyżeczki  
cynamonu. Wymieszałam, aż wszystkie składniki połączyły się ze sobą.
2. Obrane i pokrojone jabłka umieściłam w rondelku, wlałam odrobinę wody, 
dodałam łyżkę miodu i pozostały cynamon. Na małym ogniu dusiłam kilka 
minut, aż jabłka stały się miękkie.
3. Wystudzone jabłka umieściłam na dnie szklanki, dodałam 1/3 jogurtu 
 i znowu jabłka i na koniec ponownie jogurt. 
4. Skropiłam odrobiną miodu i oprószyłam cynamonem. 
 
 





Brak komentarzy

Prześlij komentarz