Smoothie bowl z truskawek


Dzisiejsze smoothie bowl smakuje jak lody napełnione mnóstwem witamin i odżywczych składników. 
To, w jaki sposób będzie smakowała ta  miska z truskawkowym jogurtem, zależy wyłącznie od Ciebie. 
Dodaj, odejmij i baw się przygotowaniem swojego posiłku.

Składniki:

1 łyżka nasion chia
2 łyżki płatków owsianych
1/4 szklanki ulubionego mleka 
1 szklanka mrożonych truskawek 
1 szklanka mrożonego banana 
1 szklanka greckiego jogurtu 
- dodatkowo mleko lub jogurt - w razie potrzeby 
 
 Przygotowanie:

1. Do małej miski wlałam mleko. Dodałam nasiona chia i płatki owsiane. Wymieszałam i odstawiłam na minimum 10 minut 
(albo na całą noc do lodówki, jeśli smoothie przygotowuję z wyprzedzeniem). 
2. Zamrożone truskawki i banany umieściłam w kielichu blendera. Miksowałam w trybie pulsacyjnym dopóki owoce 
nie rozbiły się na maleńkie, kruche kawałki.
3. Dodałam do zmiksowanych owoców nasiona chia, owies i mleko. Blendowałam na niskich obrotach raz jeszcze.
4. Dodałam grecki jogurt. Mieszałam, aż powstał gęsty i kremowy koktajl.
5. Smoothie przełożyłam do misek i udekorowałam dowolnymi składnikami.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz