Leczo z kiełbasą

Pierwsze w tym sezonie leczo i zapewne nie ostanie. Jest to moja ulubiona jesienna potrawa.


Składniki:

- 2 cebule
- 2 ząbki czosnku
- 2 łyżki smalcu
- 4 papryki
- 1 duża cukinia
- 350- 400 g podduszanej, wiejskiej kiełbasy
- kilogram pomidorów
- łyżeczka soli
- łyżeczka pieprzu
- 2 łyżeczki słodkiej papryki
- szczypta płatków chilli


Przygotowanie:

1. W szerokim rondlu rozgrzałam smalec. Dodałam  pokrojoną w piórka cebulę oraz pokrojoną na plasterki kiełbasę. Smażyłam, co chwilę mieszając, około 15 minut. Dodałam posiekany czosnek i smażyłam jeszcze przez 3 minuty. 

2. Do podsmażonej cebuli i kiełbasy dorzuciłam  pokrojoną w kostkę paprykę oraz cukinię. Wsypałam przyprawy i wszystko wymieszałam. Smażyłam całość 5 minut, co jakiś czas mieszając.

3. Dodałam obrane ze skóry i  pozbawione nasion, pokrojone w kostkę świeże pomidory. Gotowałam  pod uchyloną pokrywą około 20-25 minut. W  międzyczasie kilka razy zamieszałam. 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz