Owsianka z espresso i tahini


Smak kawy doskonale łączy się z płatkami owsianymi, tworząc smaczne, kofeinowe pożywienie i do tego bardzo zdrowe.


- 1/3 szklanki płatków owsianych np. górskich
- około 100 ml mleka roślinnego, użyłam mleko migdałowe
- łyżeczka pasty tahini
- filiżanka świeżo zaparzonej kawy espresso
- syrop klonowy lub jakiś inny słodzik do smaku
- owoce do podania

Przygotowanie:

1. Płatki owsiane moczyłam przez 10 minut w mleku. Kiedy wchłonęły większość płynu, dolałam tyle wody (około 100 ml) aby przykryć płatki. Na bardzo wolnym ogniu, co jakiś czas mieszając, gotowałam kilka minut. 
2. Jak owies był już prawie gotowy wlałam kawę espresso, syrop klonowy i całość wymieszałam. 
3. Gotową owsiankę przełożyłam do miseczki, na wierzch dodałam tahini i owoce.



1 komentarz

  1. Wygląda cudownie, szczególnie ta konsystencja mi pasuje :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń