Bezglutenowe conchiliette z rzodkiewką


Składniki:

- 200 g makaronu ( użyłam bezglutenowe conchiliette, ale może być inny ulubiony makaron)
- pęczek rzodkiewek (nie wyrzucamy naci)
- oliwa
- 2 ząbki czosnku
- papryczka chili pozbawiona pestek
- sól
- czarny pieprz
- 1/4 pęczka natki pietruszki
- garść posiekanych migdałów
- parmezan


Przygotowanie:

1. W garnku zagotowałam osoloną wodę na makaron.
2. Umyłam rzodkiewki, bulwy pokroiłam na ósemki, a liście na mniejsze kawałki.
3. Chili i czosnek posiekałam.
4. Makaron wrzuciłam do gotującej się wody i gotowałam go, aż stał się al dente (9 minut).
5. Na patelni rozgrzałam oliwę, wrzuciłam pokrojone bulwy rzodkiewek i smażyłam około 5 minut, dodałam chili, czosnek, które mieszając, smażyłam 30 sekund. Wrzuciłam liście rzodkiewki, natkę pietruszki oraz sporą szczyptę soli i pieprzu. Wymieszałam i smażyłam minutę.
6. Makaron odcedziłam i odłożyłam z powrotem do garnka. Dodałam zawartość patelni i przez chwilę mieszając, jeszcze go podgrzewałam.
7. Conchiliette podałam posypane migdałami, parmezanem i czarnym pieprzem.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz