Komosa z fasolką szparagową z kokosem


Składniki:

- 1 cebula
- 1/4 szklanki wiórków kokosowych
- 1/2 łyżeczki mielonego kuminu
- 1/4 łyżeczki pieprzu cayenne
- 2 łyżki gorącej wody
- 500 g fasoli szparagowej
- 1 łyżeczka nasion kuminu
- olej do smażenia
- 1 duży pomidor
- sól
- świeża kolendra
- 1/2 szklanki komosy ryżowej

Przygotowanie:

1. Komosę ugotowałam według instrukcji podanej na opakowaniu.
2. Pomidora obrałam ze skóry i pokroiłam w kostkę.
3. Fasolkę umyłam i pokroiłam na półcentymetrowe kawałki.
4. Obraną i pokrojoną cebulę wraz z wiórkami kokosowymi, kuminem i chili zblendowałam na pastę. 5. Na patelni rozgrzałam niewielką ilość oleju. Dodałam nasiona kuminu i smażyłam 30 sekund. Dodałam przygotowaną pastę, całość smażyłam 3 minuty.
6. Dodałam fasolę,zamieszałam i smażyłam 30 sekund. Wrzuciłam pokrojonego pomidora wraz ze sporą ilością soli. Zwiększyłam ogień i bez przykrycia dusiłam kilka minut, aż pomidor się rozpadł, a fasolka zrobiła się al dente. 
7. Gotowe danie podałam z komosą ryżową i posypałam pokrojonymi liśćmi kolendry.


1 komentarz

  1. Jaka ciekawa opcja! Może polubiłabym komosę :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń