Bananowa pieczona owsianka



Nie ma nic przyjemniejszego od rozpoczęcia dnia przepyszną bananową owsianką z dodatkiem jogurtu greckiego 

Składniki na 3 porcje:

- 120 g płatków owsianych (szklanka)
- 150 g puree z dojrzałego banana ( 1 duży banan)
- 1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
- płaska łyżeczka proszku do pieczenia
- 190 g jogurtu waniliowego lub naturalnego
- 2 łyżki płynnego naturalnego miodu
- 1 duże jajko
- 3 łyżki jogurtu greckiego
- olej kokosowy albo inny do wysmarowania kokilek
- syrop klonowy (opcjonalnie)



Przygotowanie:

1. Piekarnik rozgrzałam do 190 stopni C.
2. Olejem wysmarowałam kokilki.
3. W misce połączyłam płatki owsiane, banana, łyżeczkę proszku do pieczenia, 190 g jogurtu, ekstrakt waniliowy, ubite jajko i miód. Przełożyłam do kokilek i piekłam 20- 30 minut na lekko złocisty kolor. Podałam z czubatą łyżką jogurtu greckiego, bananem i syropem klonowym.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz