Pudding chia z kiwi


Pierwszy wpis w Nowym Roku będzie poświęcony dietetycznemu puddingowi. Przez ostatni miesiąc straciłam hamulce i jadłam dużo za dużo i niekonieniecznie zdrowo. Kalorii sobie nie żałowałam! Małymi krokami postanowiłam wrócić na dobrą drogę, a moim celem jest -10 kg w dół. Trzymajcie kciuki!

Składniki:

- 1,75 szklanki mleka kokosowego z puszki
- 3/4 szklanki mleka sojowego (albo innego ulubionego)
- 1/4 szklanki nasion chia
- 1 łyżka syropu z agawy (może być więcej, według uznania)
- 2-3 kiwi 

Przygotowanie:

1. Mleko kokosowe i sojowe połączyłam z syropem z agawy. Dodałam chia i wymieszałam.
2. Jedno kiwi obrałam ze skórki i pokroiłam na plasterki. Umieściłam je po bokach szklanych naczyń, wlałam do nich pudding i włożyłam na noc do lodówki.
3. Rano obrałam pozostałe kiwi, pokroiłam w kostkę i ułożyłam na wierzchu puddingu. 





Brak komentarzy

Prześlij komentarz