Pudding chia z granatem


Ostatnio to moje ulubione drugie śniadanie, które po zrobieniu zabieram ze sobą do pracy. Jest pożywne, słodkie i zdrowe.

Składniki:

- puszka (400 ml) mleczka kokosowego
- 4 łyżki nasion chia
- 2 łyżki miodu, syropu z agawy, cukru lub innego słodzika
- 1 duży owoc granatu

Przygotowanie:

1. Do miski wlałam mleko kokosowe i dokładnie wymieszałam trzepaczką. Dodałam nasiona chia, miód i dokładnie wymieszałam.
2. Miskę włożyłam na całą noc do lodówki (minimum 3 godziny).
3. Rano obrałam owoce granatu i układałam je warstwami granat – chia – granat – chia – granat




2 komentarze

  1. Super przepisy!!! wypróbuję je wszystkie, na zdjęciach wyglądają kolorowo, pysznie i bardzo apetycznie, ciekawe składniki i połączenia. Nie mogę się oderwać od tego bloga, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak fantastyczny komentarz, daje kopa do jeszcze lepszej, kreatywnej pracy. Liczę, że wszystkie dania zrobione według przepisów będą smakować :-) Pozdrawiam

      Usuń