Placki serowe


Twarogowe, a jednocześnie puszyste placki. Pyszne, lekkie i uzależniające!

Składniki:

- 250 g twarogu
    - 3 jajka
    - 1 łyżka cukru wanilinowego
    - 1 łyżka cukru pudru
    - 3 czubate łyżki mąki 
     
Przygotowanie:

1. Do miski włożyłam twaróg, cukier waniliowy, cukier puder. Dodałam żółtka (białka zachować) i rozgniotłam widelcem. Dosypałam mąkę i dokładnie wymieszałam.
    2. Białka ubiłam na sztywną pianę i dodałam do masy twarogowej. Połączyłam składniki delikatnie mieszając łyżką.
    3. Na rozgrzaną, suchą patelnię nakładałam po czubatej łyżce ciasta i rozprowadziłam je po powierzchni formując kształtnego placka.
    4. Zmniejszyłam ogień do minimum i smażyłam około kilka minut, aż od spodu placki zarumienią się na złoto. Przewróciłam na drugą stronę i powtórzyłam smażenie przez około 2-3 minuty.
    5. Gotowe placki nakładam na talerz i serwuje z dodatkiem owoców, miodu, jogurtu czy dżemu.

    Przepis: Kwestia Smaku


Brak komentarzy

Prześlij komentarz