Placki bananowe

    Pomysł na to co zrobić z bardzo dojrzałymi, a nawet przejrzałymi bananami.
    Składniki:
    - szczypta cynamonu
    - cukier puder do oprószenia placków (opcjonalnie)
    - masło ghee albo olej do smażenia
    - szczypta cukru z prawdziwą wanilią
    -2 duże banany, najlepiej mocno dojrzałe
    -3 duże jajka
    -2 łyżki mąki owsianej albo pszennej
Przygotowanie:
1. Żółtka oddzieliłam od białek.
2. Banany razem z żółtkami rozdrobniłam widelcem. Dodałam przesianą mąkę i wymieszałam. 
3. Białka ubiłam na sztywno i razem z cynamonem i z wanilią delikatnie połączyłam z masą bananową.
4. Na średnio rozgrzanej patelni z odrobiną oleju włożyłam po 1,5 łyżki masy i smażyłam na złoty kolor z obu stron.
5. Gotowe placki odsączyłam na ręczniku kuchennym i podałam oprószone cukrem pudrem.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz