Sałatka z rukoli, czereśni i koziego sera

Sałatka z czereśniami to ciekawy sposób na maksymalne wykorzystanie sezonu czereśniowego. Słodkie owoce, ostrawa rukola, słonawe pistacje i kozi ser fajnie się ze sobą komponują. To jest pyszne!
 
Składniki:

    - kilkanaście wydrylowanych czereśni
    - 20 dag orzeszków pistacjowych lub blanszowanych, pokrojonych migdałów
    - łyżka posiekanego świeżego estragonu
    - łyżka octu sherry
    - łyżeczka octu balsamicznego
    - sól do smaku
    - świeżo zmielony czarny pieprz
    - 3 łyżki oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia
    - 30 – 40 dag pokruszonego koziego sera
Przygotowanie:

1. Umytą, osuszoną rukolę połączyłam w dużej misce z czereśniami połową orzechów i estragonem.
2. W kubku przygotowałam dressing: połączyłam oba octy, sól, pieprz i oliwę z oliwek. Gotowym polałam rukolę, delikatnie wymieszałam. Ułożyłam na talerzu, posypałam kozim serem i pozostałymi pistacjami.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz