Buritto z mielonym mięsem i papryką

Składniki:

- 6 dużych albo 8 małych gotowych placków tortilli
- 200 g mielonego mięsa wołowego
- 200 g mielonego mięsa wieprzowego
- 1 czerwona papryka
- 1 żółta papryka
-1 czerwona cebula
- puszka obranych ze skórki pomidorów
- puszka czarnej albo czerwonej fasolki
- 2 łyżki oliwy
- sól do smaku
- odrobina płatków chili
- pieprz do smaku
- 1/3 łyżeczki pieprzu cayenne
- 1/3 łyżeczki mielonego kminu rzymskiego
- łyżeczka papryki słodkiej
- odrobina papryki ostrej
- 1/2 łyzeczki oregano

Przygotowanie:

1. Na dużej patelni rozgrzałam oliwę, umieściłam na niej oba rodzaje mięsa mielonego, które przez kilka minut obsmażałam ze wszystkich stron.
2. W międzyczasie umyłam papryki, pozbawiłam je gniazd nasiennych i pokroiłam w kostkę. Cebulę obrałam i pokroiłam w piórka.
3. Do obsmażonego mięsa dorzuciłam papryki, cebulę, doprawiłam, słodką i ostrą papryką, pieprzem cayenne, kminem rzymskim i co jakiś czas mieszając, smażyłam 10 minut.
4. Dodałam pomidory z puszki, wymieszałam z pozostałą zawartością patelni, dołożyłam płatki chili, suszone oregano, sól, pieprz i smażyłam kilka minut, aż papryki stały się miękkie.
5. Do farszu dodałam odsaczoną fasolę i delikatnie mieszając smażyłam 5- 7 minut.
6. Placki tortilli przez chwilę podgrzałam na suchej, czystej patelni. Umieściłam na nich gotowy farsz, zawinęłam i podpiekłam na grillowej patelni z obu stron.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz