Tarta z musem z białej czekolady i borówkami amerykańskimi

Składniki na kruchy spód:

- 180 g mąki
- 100 g masła
- 50 g cukru
- 20 g kakao
- jajko
- szczypta soli

Nadzienie:

- 200 g białej czekolady
- 300 ml schłodzonej płynnej śmietanki 36%
- 500 g borówki amerykańskiej

Przygotowanie:

1. Wszystkie składniki spodu, z wyjątkiem jajka,połączyłam i zagniotłam ciasto.
 Pod koniec zagniatania dodałam jajko.
2. Gotowe ciasto rozwałkowałam i wylepiłam nim formę do tarty o średnicy około 24 cm.
3. Nakłułam ciasto widelcem w kilku miejscach i wstawiłam do nagrzanego do 180 stopni C piekarnika.
4. Białą czekoladę roztopiłam w kąpieli wodnej i odstawiłam do ostygnięcia.
5. Śmietankę ubiłam na sztywno i ciągle miksując,dodawałam ostudzoną czekoladę, a potem dokładnie wymieszałam. Wyłożyłam na upieczony spód i udekorowałam borówkami.
6. Tartę chłodziłam w lodówce godzinę aby mus stężał.

1 komentarz