Bezy z wiórkami kokosowymi

Składniki:

- 2 białka (o temperaturze pokojowej)
- szczypta soli
- 50 g. cukru
- 70- 100 g. wiórków kokosowych
- pół opakowania cukru wanilinowego (8 g.)

Przygotowanie:

1.  Do białek dodałam szczyptę soli i ubiłam je na sztywno. Stopniowo dodawałam oba cukry i ubijałam kolejne kilka minut do rozpuszczenia cukru. Pod koniec wsypałam wiórki kokosowe, a całość delikatnie wymieszałam.
2. Piekarnik nagrzałam do 130 stopni, blachę wyłożyłam pergaminem, na który szprycą (ewentualnie łyżeczką do herbaty lub do lodów) formowałam z masy bezy.
3. Blachę z ciasteczkami włożyłam do piekarnika i piekłam 30 minut.

2 komentarze

  1. wyszły mi bardziej jak kokosanki, ale to tym lepiej (dużo bardziej lubię kokosanki niż bezy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa super, robie juz ktorys raz😊

    OdpowiedzUsuń