Spaghetti z cukinią i anchois


Składniki na 2- 3 osoby:

  • - 2 cukinie ( 1/2 kg)
  • - 1/4 szklanki oliwy 
  • - 2 posiekane ząbki czosnku
  • - 1/2 posiekanej ostrej papryczki
  • - 5-6 filetów anchois
  • - 25 dag spaghetti
  • - 1/4 pęczka natki pietruszki 
  • - 1/4 pęczka bazylii
  • - sól do smaku
Przygotowanie:     

1. W rondlu z grubym dnem rozgrzałam oliwę.
2. Umytą cukinię pokroiłam w cienkie talarki i dusiłam na oliwie kilkanaście minut (do miękkości) wraz  z czosnkiem i papryczką. 
3. Gotową przełożyłam do blendera, dodałam filety anchois, zmiksowałam. Doprawiłam solą do smaku i odstawiłam na bok.
4. Makaron ugotowałam w osolonej wodzie według instrukcji podanej na opakowaniu. Odcedziłam i wymieszałam z sosem. 
5. Przed podaniem posypałam posiekaną natką pietruszki i bazylią. 


1 komentarz