Ciasto z agrestem

Składniki:


- 200 g mąki pszennej
- 50 g mąki pszennej pełnoziarnistej
- 110 g cukru
- 3 jajka
- puszka (160 ml) mleczka kokosowego
- 2 łyżki (70 g) jogurtu greckiego
- 1/2 szklanki  oleju
- miseczka agrestu (ok. 200 g)
- 2 łyżki wiórków kokosowych
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczki sody

 dodatkowo:
- cukier puder (do posypania ciasta)

Przygotowanie:

1. Do miski przesiałam mąkę, sodę, proszek do pieczenia i wiórki. 
2.W drugim naczyniu zmiksowałam na puszystą masę jajka wraz z cukrem. Dodałam jogurt i mleczko kokosowe. 
3. Nadal miksując wsypałam partiami mączną mieszankę. 
4.Na samym końcu dodałam owoce i delikatnie wymieszałam. 
5. Blaszkę wyłożyłam papierem do pieczenia. 
6. Piekarnik rozgrzałam do 160 stopni C. Ciasto piekłam  przez ok. 35 minut. Do tzw. "suchego patyczka". 7. Wystudzone ciasto oprószyłam cukrem pudrem.


* przepis "Waniliowa Chmurka".







Brak komentarzy

Prześlij komentarz