Sałatka z jarmużu


Składniki:

- 200 g jarmużu (drobno posiekanego, bez grubych nerwów)
- kwaśne, twarde jabłko
- dojrzały melon
- 50 g migdałów
- kilkanaście kostek fety (opcjonalnie)

Składniki na sos


- 3 łyżki oliwy z oliwek
- 2 łyżki soku z cytryny lub łyżeczka octu winnego
- 2- 3 łyżeczki musztardy ( użyłam Dijon)
- odrobina soli
- około 2 łyżek miodu albo syropu klonowego

Przygotowanie:


1. W szklance  wymieszałam wszystkie składniki sosu.
2. Umyty, osuszony i posiekany jarmuż umieściłam w salaterce. Dodałam do niego obrane i pokrojone w kostkę owoce: jabłko i melona.
3. Na suchej patelni uprażyłam migdały. Ostudzone i posiekane dodałam do sałatki. 
4. Dorzuciłam kilkanaście kostek fety (niekoniecznie).
5. Sałatkę polałam sosem, wymieszałam i po 30 minutach podałam na stół.



Brak komentarzy

Prześlij komentarz