Krewetki z chili i czosnkiem

Składniki dla 2- 3 osób:

- 500 g (około 40 sztuk) krewetek Black Tiger, surowych albo mrożonych
- 1 papryczka chili
- 5-6 dużych ząbków czosnku
- 80 g masła
- 5 łyżek oliwy extra vergine
 - sól  do smaku
- 1/2 pęczka natki pietruszki

Przygotowanie:

1. Krewetki wyjęłam z zamrażarki na około godzinę przed przygotowaniem. 
2. Kiedy odtajały przełożyłam je na durszlak i przepłukałam zimną wodą, zostawiłam żeby odciekły. 
3. Czosnek obrałam, pokroiłam w cienkie plasterki. Chilli oczyściłam z pestek i posiekałam. 
4. Natkę opłukałam, osuszyłam i także drobno pokroiłam. 
5.  W dużym  rondlu podgrzałam olej, dodałam masło, a kiedy się rozpuściło dodałam czosnek i chili. Smażyłam kilka chwil mieszając i pilnując żeby nic się nie zarumieniło. 
6. Dorzuciłam krewetki i smażyłam kilka minut co jakiś czas mieszając Kiedy się zwinęły, a ogonki stały się zdjęłam je z ognia.
7.  Krewetki oprawiłam solą i posypałam zieloną pietruszką. Podałam od razu po przygotowaniu z bagietką.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz