Granola bezglutenowa

Składniki:

- szklanka płatków jaglanych
-  szklanka płatków gryczanych
 - szklanka migdałów
- ½ szklanki słonecznika
- szklanka suszonych daktyli
- ¼ łyżeczki cynamonu
- ¼ łyżeczki gałki muszkatołowej

Przygotowanie:

1. Wszystkie składniki ( z wyjątkiem daktyli) umieściłam w dużej misce. 
2. Daktyle moczyłam we wrzącej wodzie 15 minut.
3. Piekarnik nagrzałam do 180 stopni. 
4. Namoczone daktyle z 1/2 szklanki wody zmiksowałam ręcznym blenderem na gładka masę. Dodałam do miski z suchymi składnikami.
5. Wszystko dokładnie wymieszałam i umieściłam na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. 
6. Wstawiłam do piekarnika (funkcja termoobieg) i piekłam  około 15-20 minut ( co jakiś czas mieszając wszystkie składniki).
7. Odstawiłam do ostygnięcia i przełożyłam do szczelnie zamykanego słoika.

1 komentarz