Kuskus z kalafiora

Składniki:

- kalafior
- 1/2 szklanki prażonych migdałów
- 2 łyżki rodzynek
- garść posiekanej natki pietruszki
- łyżka posiekanej natki kolendry
- 2 łyżki posiekanych liści mięty
- 2 łyżki soku z cytryny
- łyżeczka mielonego kuminu
- 1/2 łyżeczki mielonej kolendry
- 1/4 łyżeczki cynamonu
- 1/4 łyżeczki chili
- 1/8 łyżeczki mielonego kardamonu
- 3- 4 łyżki oliwy
- sól do smaku

Przygotowanie:

1. Piekarnik rozgrzałam do 200 stopni C.
2. Kalafior podzieliłam na kilka dużych kawałków, ułożyłam na blasze wyściełanej papierem do pieczenia i piekłam kilkanaście minut co jakiś czas przewracając aby kalafior się nie przypalił.
3. Upieczonego kalafiora wyjęłam, ostudziłam i starłam na tarce o małych oczkach.
4. Rozdrobnionego kalafiora umieściłam w misce i dokładnie wymieszałam z pozostałymi składnikami.

przepis: Jadłonomia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz