Spaghetti z cukinii i czarnego ryżu


Składniki:

- 75 g spaghetti z czarnego ryżu
- 1 duża cukinia starta na spaghetti
- 2 łyżki oliwy
- 1 cebula
- 2-3 ząbki czosnku
- garść posiekanej natki pietruszki
- skórka otarta z jednej cytryny
- 0,5 papryczki chilli posiekanej lub płatków chilli
- sól
- czarny pieprz
- 30 g startego parmezanu

Przygotowanie:

1. Spaghetti z czarnego ryżu ugotowałam zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu. Gotowy odcedziłam i pozostawiłam na durszlaku.
2. W międzyczasie na dużej patelni rozgrzałam 2 łyżki oliwy, wrzuciłam cebulę i czosnek. Smażyłam na średnim ogniu 2 minuty. Dodałam cukinię, sól, pieprz i przykryłam patelnię. Dusiłam 5 minut.
3. Dodałam natkę pietruszki, skórkę cytryny, chilli, wymieszałam i zdjęłam z ognia.
4. Na patelnię wrzuciłam spaghetti z czarnego ryżu i wymieszałam z cukinią.
5. Przełożyłam na talerze i posypałam startym parmezanem.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz