Bożonarodzeniowe, piernikowe smoothie bowl



Nie mogę już patrzeć na śledzie, inne ryby czy grzyby. Dlatego dzisiaj moje świąteczne śniadanie składa się ze zmiksowanych owoców, warzyw i przypraw, które akcentują świąteczny klimat. Ta miska smoothie jest odświeżająco słodka, ale co najważniejsze czuję się po niej wspaniale, ponieważ jest zdrowa i lekka.
Składniki:

- 50 g obranego i ugotowanego batata
- 1 łyżka błyskawicznych płatków owsianych
- 1 mrożony banan
- 0,5 łyżeczki ekstraktu waniliowego
- 0,25 łyżeczki gałki muszkatołowej
- 0,25 łyżeczki cynamonu
- 0,75 łyżeczki zmielonego imbiru
- 2 łyżeczki melasy
- 0,25-0,50 szklanki niesłodzonego mleka migdałowego albo innego ulubionego (może być też woda)

Przygotowanie:

1. Wszystkie składniki umieściłam w kielichu blendera i zmiksowałam na gładką, kremową masę. Przełożyłam do miski i oprószyłam nasionami chia.
2. Na wierzch smoothie można dodać ulubione świeże owoce i pokruszone pierniczki.



Brak komentarzy

Prześlij komentarz