Filet z halibuta pieczony w ziołach

    Dzisiaj przepis na jedną z moich ulubionych ryb czyli halibuta. Halibut  jest tłustą, morską rybą bogatą w kwasy Omega-3.
    Zaletą tej receptury jest łatwość i szybkość wykonania.

    Składniki:

    - 350 g filetu halibuta bez skóry
    - 1 łyżeczka soku z cytryny
    - 1 łyżeczka oliwy
    - 1 łyżeczka nasion kopru włoskiego
    - 1 łyżeczka suszonego oregano
    - 1 łyżeczka masła
    - 2 łyżki posiekanej natki pietruszki, koperku albo szcypiorku

Przygotowanie:

    1. Piekarnik ustawiłam na funkcje grill i rozgrzałam do 220 stopni C.
    2. Filety oprószyłam solą i pieprzem, oraz skropiłam sokiem z cytryny i oliwą. Natarłam nasionami kopru włoskiego i oregano. Ułożyłam na blasze do pieczenia, a na wierzchu położyłam kawałki masła.
    3. Wstawiłam do piekarnika i piekłam około 15-20 minut.
    4. Posypałam obficie posiekanym szczypiorkiem (może też być natka pietruszki albo koperek)
Przepis: Kwestia Smaku


Brak komentarzy

Prześlij komentarz