Pudding z borówką amerykańską


Jeśli lubisz gęste koktajle, pokochasz pudding z kaszy gryczanej! Najbardziej podoba mi się jego faktura: gładka i kremowa. To śniadanie jest także zdrowe i sycące. Świetny sposób na rozpoczęcie dnia. 

Składniki na dwie porcje

-  1/2 szklanki kaszy gryczanej, moczonej przez noc w wodzie 
- około 1/2 szklanki ulubionego mleka - użyłam niesłodzonego mleka owsianego 
- 1 dojrzały banan 
- 1 szklanka borówki amerykańskiej - świeża lub mrożona
- 1 łyżka masła migdałowego 

Opcjonalne dodatki:

 - jogurt kokosowy albo inny ulubiony

Przygotowanie:

1.  Kaszę gryczaną odcedziłam i dokładnie opłukałam. Umieściłam ją w kielichu blendera razem z resztą składników. Miksowałam do uzyskania gładkiej konsystencji. Gotowy pudding przeniosłam do szklanki, na górze położyłam po łyżce gęstego jogurtu i świeżych owocach borówki amerykańskiej.
2. Pudding można zjeść od razu lub po schłodzeniu w lodówce..


Brak komentarzy

Prześlij komentarz