Smoothie bowl z borówkami amerykańskimi


Smoothie bowl to świetna i szybka opcja na śniadanie kiedy nie mam czasu na  przygotowanie bardziej czasochłonnej potrawy. Jest też dobrą przekąską między posiłkami. 

Składniki:

- 200 g mrożonych borówek 
- 2 mrożone dojrzałe banany 
- 2 łyżki masła orzechowego (lub inne masło orzechowe) 
- 2 łyżki nasion chia 
- kilka łyżek mleka roślinnego (chyba, że chcemy klasyczne smoothie do picia używam 600 ml mleka)

Na górę

- kilka świeżych borówek amerykańskich
- kilka plasterków banana
- odrobina nasion chia
- płatki kokosowe (opcjonalnie)

Przygotowanie:

1. Wszystkie składniki umieściłam w kielichu blendera i miksowałam do czasu, aż uzyskałam gładką, gęstą konsystencję. 
2. Przełożyłam do miski i na wierzchu udekorowałam świeżymi borówkami amerykańskimi, płatkami koksowymi, bananem i nasionami chia.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz