Smoothie bowl z ciastkami Oreo



Dzisiaj śniadanie (podwieczorek, przekąska) dla łasuchów, którzy mimo wszystko dbają o zdrowie. 

Składniki:

- 100 ml mleka migdałowego
- 1 łyżka czekoladowego masła migdałowego lub innego masła orzechowego
- 1 łyżka surowego kakao
-1 łyżka białek konopnych
-1 łyżka płatków owsianych
-1 łyżka nasion chia
-1 mrożony banan
-1 dojrzały banan
- 10 zmiksowanych orzechów laskowych
- 1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego

Dodatki na górę:



użyłam surowe kakao w kawałkach, jagły i dwa ciasteczka oreo, ale można dodać swoje ulubione składniki


Przygotowanie:


1. Wszystkie składniki umieściłam w kielichu blendera i miksowałam, aż osiągnęłam gładką konsystencję. 
2.Jeśli jest to konieczne należy dodać więcej płynu, aby uzyskać całkowicie jedwabistą mieszankę. 
3. Zmiksowane smoothie przełożyłam do miski i udekorowałam wybranymi dodatkami.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz