Makaron z tuńczykiem i pomidorami

 
Przepis na makaron, który przypomina mi smak dzieciństwa. 
Kiedyś dodawałam do niego papryczkę chili, ale że mój syn nie lubi ostrych 
smaków, czasami dodaję sobie na talerzu, kroplę tabasco.


Składniki:

- 1 łyżka oliwy z oliwek
- 1 cebula drobno posiekana
- 2 ząbki czosnku zgniecione albo posiekane
- 500 g passaty pomidorowej albo obranych ze skóry i pokrojonych w kostkę pomidorów 
- 1 łyżka przecieru pomidorowego
- puszka 240 gramów tuńczyka w sosie własnym
- 300 g ulubionego makaronu

Przygotowanie:

1. Rozgrzałam olej na średnim ogniu. Dodałam cebulę, którą szkliłam około pięć minut. Kiedy zrobiła się przezroczysta 
dołożyłam czosnek i smażyłam jeszcze przez minutę.
2. Wlałam passatę albo pomidory i wszystko wymieszałam.
3. Dodałam odsączonego tuńczyka i mieszałam, aż tuńczyk się rozpadł. Gotowałam przez około 15 - 20 minut.
4. Makaron ugotowałam według instrukcji podanej na opakowaniu. Gotowy odcedziłam i połączyłam z przygotowanym 
sosem.
5. Podałam od razu.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz