Kotleciki brokułowo-jajeczne

Składniki (na 10-12 sztuk):

-  1 brokuł
- 6 dużych jajek ugotowanych na twardo
- 1 surowe jajko
- 1 duża cebula
- 75 g startego żółtego sera (ok. 3/4 szklanki)
-  masło do usmażenia cebuli
- olej
- bułka tarta
- sól do smaku
- pieprz do smaku

Przygotowanie:

1. Brokuła podzieliłam na różyczki i kilka minut gotowałam w osolonej wodzie (ma być al dente).  Po ugotowaniu dokładnie go odsączyłam, ostudziłam i drobno posiekałam.
2. Cebulę drobno posiekałam i usmażyłam na maśle.
3. Podobnie postąpiłam z ugotowanymi na twardo jajkami.
4.  Ser starłam na dużych oczkach.
5. Do dużej miski włożyłam posiekanego brokuła, ugotowane i posiekane jajka, usmażoną cebulę, surowe jajko, starty ser. Masę porządnie doprawiłam solą i pieprzem. Wszystko dokładnie wymieszałam i uformowałam kotleciki.
6. Obtoczyłam je w bułce tartej i smażyłam na rozgrzanym oleju z obu stron, aż się zarumieniły.

przepis: Radość Jedzenia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz