Kolety z kalafiora

Składniki:

- średniej wielkości kalafior
- 3 ziemniak
- duża cebula
- pół pęczka koperku
- pół pęczka natki
- ząbek czosnku
- jajko
- 3- 4 łyżki tartej bułki + dodatkowo bułka do panierowania
- sól do smaku
- pieprz do smaku
- olej do smażenia

Przygotowanie:

1. Ziemniaki obrałam. 
2. Kalafiora podzieliłam na różyczki.
3.  Ziemniaki i kalafiora ugotowałam w oddzielnych naczyniach do miękkości. 
4. Cebulę poszatkowałam i zeszkliłam na oleju. 
5. Ziemniaki przecisnęłam przez praskę. Kalafiora zmiksowałam. Do miski włożyłam ugotowane i ostudzone warzywa, dodałam cebulę, pokrojone natkę i koperek oraz rozgnieciony ząbek czosnku, jajko i bułkę. Masę doprawiłam solą i pieprzem, wymieszałam.  
6. Uformowałam kotlety, obtoczyłam w bułce i usmażyłam z obu stron na złoto.

1 komentarz