Płatki owsiane z jogurtem i sezonowymi owocami

Ten deser na bazie jogurtu jest moim częstym śniadaniem. Latem używam do niego świeżych owoców: malin, czereśni, jagód, truskawek czy jeżyn, a zimą zastępuję je jabłkiem, mango czy ananasem. Owies robi się miękki kiedy zmiesza się go z syropem klonowym, ale przy tym nie staje się paciają i jest przyjemnie chrupki. Czy może być coś łatwiejszego i szybszego do przygotowania na śniadanie? Tym bardziej, że możemy wszystko zrobić wieczorem, a zjeść rano następnego dnia.

Składniki:

- szklanka waniliowego lub naturalnego greckiego jogurtu
- 2 łyżki płatków owsianych
- łyżka syropu klonowego
- 1/8 łyżeczki cynamonu
- garść świeżych owoców (użyłam truskawki i kilka plasterków banana)
- kilka płatków kokosowych

Przygotowanie:

1. W małej misce wymieszałam płatki owsiane z cynamonem i syropem klonowym. Odstawiłam na bok.
2. W naczyniu do serwowania ułożyłam jogurt grecki i truskawki z bananami. Na to wyłożyłam cynamonowe płatki owsiane i udekorowałam płatkami kokosowymi.







Brak komentarzy

Prześlij komentarz