Czekoladowa owsianka z malinowym smothie bowl


Ostatnio dosyć często nurkuję w mojej ulubionej misce śniadaniowej pełnej czekolady, malin i płatków owsianych. To jest wiosenne, lekkie, ale sycące śniadanie.

Składniki:

- 1/2 szklanki płatków owsianych
- 1/2 szklanki gorącej wody
- 3/4 szklanki roślinnego mleka
- łyżka masła orzechowego
- 1 łyżka kakao (używam surowe kakao )
- łyżka syropu klonowego
- kilka kropel ekstraktu z wanilii
- szczypta soli
- 2-3 kawałki gorzkiej czekolady ( lubię  )

na smoothie bowl:

- mrożony banan
- kilka mrożonych malin
- odrobina mleka roślinnego

oraz ulubione dodatki: owoce, bakalie

Przygotowanie:

1. W małym garnku płatki owsiane zalałam 1/2 szklanki gorącej wody i odstawiłam na bok na 5-10 minut.
2. Dodałam mleko, masło orzechowe, kakao, syrop klonowy, wanilię oraz szcyptę soli. Wymieszałam, doprowadziłam do wrzenia i gotowałam 5 minut.
3. W międzyczasie zrobiłam smoothie bowl. W blenderze zmiksowałam mrożone owoce z niewielką ilością mleka. 
4. Gotową owsianke przełożyłam do miski, udekorowałam kawałkami gorzkiej czekolady, owocami oraz smoothie bowl. 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz