Jabłka w cieście naleśnikowym

Krążki jabłka w cieście naleśnikowym świetnie smakują zarówno na ciepło jak i na zimno. Jest to jedna z ulubionych "przegryzek" mojego syna i jego kolegów.

Składniki:

    - 1/2 szklanki mąki
    - 1/2 szklanki mleka
    - 1 jajko
    - mała szczypta soli
    - 8 g cukru z prawdziwą wanilią
    - 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
    - 2 jabłka
    - cynamon
    - masło klarowane do smażenia
    - do podania na przykład: jogurt naturalny, miód, cukier puder

Przygotowanie:
    1. Do miski wsypałam mąkę, wlałam mleko, jajko, sól, połowę porcji cukru z wanilią oraz proszek do pieczenia. Zmiksowałam na jednolitą masę.
    2. Jabłka umyłam, obrałam ze skóry. Wycięłam gniazda nasienne ze środka, pokroiłam na plasterki, oprószyłam szczyptą cynamonu oraz resztą cukru waniliowego.
    3. Rozgrzałam tłuszcz na patelni. Jabłka zanurzyłam w cieście i umieściłam je na patelni. Smażyłam na złoty kolor z dwóch stron.
    4. Odłożyłam na talerz i podawałam np. z cukrem pudrem, jogurtem naturalnym, miodem i cynamonem.
Przepis: Kwestia Smaku 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz