Smoothie bowl z płatków owsianych, kakao z dodatkiem owoców


Wczoraj jeszcze dojadałam resztki ze świątecznego stołu, ale dzisiaj przygotowałam  ulubione, lekkie, a zarazem sycące i zdrowe śniadanie.

Składniki:

- 1/4 kubka płatków owsianych
- 1/3 kubka ciepłej wody
- 50 ml mleka roślinnego, najlepiej migdałowego
- zamrożony banan
- 1 łyżka surowego kakao
- łyżeczka lnu
- szczypta cynamonu
- syrop klonowy do smaku

Dodatki na górę smoothie bowl

- ulubione owoce, nasiona i bakalie


Przygotowanie:

1. Płatki owsiane przez 30 minut moczyłam w ciepłej wodzie.
2. Kiedy owies wchłonął całą wodę umieściłam go w kielichu blendera razem z mlekiem migdałowym, mrożonym bananem, kakao, cynamonem, lnem i odrobiną syropu klonowego. Miksowałam do uzyskania gładkiej konsystencji. Jeśli smoothie jest za gęste dolewam więcej mleka, jeśli zbyt płynne w blenderze umieszczam dojrzałego banana i jeszcze raz miksuję.
3. Gotowe przekładam do misek i dekoruję ulubionym składnikami. Tym razem surowym kakao w ziarnach , mrożonymi malinami i jagłami


Brak komentarzy

Prześlij komentarz