Ciasteczka kajmakowe z czekoladą

Składniki:


- 170 g mąki pszennej

- 100 g masła o temperaturze pokojowej
- 100 g masy kajmakowej
- 4 łyżki cukru do wypieków
- 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
- 100 g drobinek czekoladowych ( chocolate chips)


Przygotowanie:

1. Masło, masę kajmakową i cukier utarłam na gładką masę.

2. Dodałam mąkę oraz ekstrakt z wanilii i jeszcze raz miksowałam.
3. Na koniec dodałam chocolate chips, wymieszałam.
4. Z ciasta uformowałam kulki wielkości orzecha włsokiego, układałam je na blasze wyłożonej papierem do pieczenia, zachowując spore odstępy. Spłaszczyłam je dłonią. 

5. Piekłam w piekarniku nagrzanym do 190 stopni C przez około 13 minut (czas pieczenia zależy od grubości ciasteczek i piekarnika, można zrobić je bardziej płaskie) do lekkiego zarumienienie brzegów.
6. Gotowe pozostawiłam chwilę na blasze, następnie studziłam na kratce.


* przepis: Moje Wypieki


Brak komentarzy

Prześlij komentarz