Czekoladowa owsianka namaczana przez noc


Jako wielka fanka słodyczy i niekonsekwentna fanka zdrowego odżywiania uwielbiam tę owsiankę. Jeśli tak jak ja uwielbiasz słodycze powinnaś/powinieneś pokochać ten przepis. Robi się ją błyskawicznie dzień wcześniej. Rano wystarczy wyjąc z lodówki i zjeść. Można przygotować ją z dowolnym mlekiem czekoladowym albo do naturalnego mleka dodać kakao.

Składniki:

- ½ szklanki płatków owsianych
- 1 łyżeczka nasion chia 
- 1 łyżeczka korzenia maca w proszku
-  ½ łyżeczki cynamonu 
- 1 rozgnieciony banan 
- ¾ szklanki czekoladowego mleka orzechowego (albo sojowego)

Przygotowanie:

1. Dodałam wszystkie składniki do szczelnego słoika i dobrze wymieszałam. Składniki muszą się połączyć. 
2. Umieściłam w lodówce na noc. Rano dodałam dodatki, które miałam pod ręką (masło migdałowe, pestki granatu i banana. 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz