Smoothie bowl z malinami i jagodami acai


Ta miska pełna mrożonych malin i jagód acai to odświeżające i pyszne śniadanie, szczególnie gdy serwuję je ze swoimi ulubionymi dodatkami! To proste śniadanie jest gotowe w kilka minut. 

Składniki:

-  2 mrożone banany
-  3 łyżki sproszkowanych jagód acai
- szklanka mrożonych malin
- ¼-½ szklanki mleka roślinnego (użyłam mleka migdałowego)

 Dodatki:

- maliny świeże lub mrożone 
- ciemna czekolada posiekana albo surowe kakao
- wiórki kokosowe
- łyżeczka nasion chia
- łyżeczka masła orzechowego

 Przygotowanie:

1.  W mikserze połączyłam banany, jagody acai, malinę i  1/4 szklanki mleka.. Miksowałam do uzyskania gładkiej masy (jeśli to konieczne można dodać więcej mleka)
2. Przelałam do miski, udekorowałam malinami, surowym kakao, kokosem, nasionami chia i masłem orzechowym.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz