Czekoladowa gryczanka na śniadanie


Dzisiaj za nami pierwsza noc na minusie więc warto sięgnąć po przepis na odżywcze, rozgrzewające, zdrowe i pyszne śniadanie. I nie należy się obawiać, że gryka zdominuje wszystkie smaki. Smaki są wyważone, a biała kasza gryczana nie ma tego posmaku co palona.


Składniki:

- 6 łyżek niepalonej kaszy gryczanej
- łyżka kakao
- 1-1,5 dojrzałe banany
- 100 ml mleka migdałowego (lub innego roślinnego)
- szczypta cynamonu
- jogurt sojowy albo naturalny
- granola do dekoracji albo jakieś inne ulubione składniki

Przygotowanie:

1. Kaszę gryczaną przez noc moczyłam w wodzie. Rano dokładnie ją wypłukałam i razem z bananem, kakao, cynamonem i mlekiem umieściłam w kielichu blendera. Zmiksowałam na gładką masę.
2. Rozlałam do szklanych naczyń, a wierzch deseru skropiłam jogurtem i udekorowałam kilkoma plasterkami banana oraz granolą 




Brak komentarzy

Prześlij komentarz