Spaghetti z sardynkami, czarnymi oliwkami i kaparami


Składniki na 4 porcje:

- 250 g spaghetti
- 1 łyżka oliwy z oliwek
- 2 posiekane ząbki czosnku
- szczypta płatków chilli
- pomidory z puszki bez skóry
- sardynki w sosie pomidorowym z dwóch puszek
- 100g pokrojonych czarnych oliwek bez pestek
- 1 łyżka kaparów
- garść posiekanej natki pietruszki
- sól morska do smaku
- świeżo mielony pieprz do smaku

Przygotowanie:

1. Spaghetti ugotowałam w dużym garnku we wrzącej i osolonej wodzie według przepisu na opakowaniu
2. W między czasie zrobiłam sos. Na dużej, grubej patelni rozgrzałam olej, dodałam czosnek i smażyłam przez 1 minutę. Dołożyłam płatki chili, pomidory i sardynki, zawartość patelni wymieszałam i smażyłam około 3-4 minut. Następnie dorzuciłam oliwki, kapary i większość z pietruszki. Wymieszałam do połączenia składników.
3. Makaron odcedziłam, dodałam do sosu i dobrze wymieszałam. Podzielić go między 4 talerze i posypałam pozostałą natką pietruszki.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz