Pischinger czekoladowy z orzechami włoskimi

Składniki:

- duże opakowanie wafli
- 100 g drobnego cukru
- 200 gram gorzkiej czekolady (używam z 65%-70% kakao)
- 4 żółtka
- 200 g masła
- około 200 g mielonych orzechów włoskich

Składniki na polewę:

- 75 gram gorzkiej czekolady (65%-70% kakao)
- 35 g masła
- 50 g pokruszonych orzechów włoskich do posypania

Przygotowanie:

1. Żółtka i cukier utarłam na kogel-mogel.                    
2. W między czasie, cały czas mieszając,  w  kąpieli wodnej rozpuściłam czekoladę z masłem.
Kryśka 
3. Gotową masę czekoladową połączyłam z koglem-moglem, dodałam utarte orzechy i bardzo dokładnie wymieszałam.
4. Masę rozsmarowałam na waflach kładąc jeden na drugim.
3. Gotowe wafle mocno docisnęłam jakimś ciężkim przedmiotem i wstawiłam na noc do lodówki. 
4. Rano czekoladę i masło rozpuściłam w kąpieli wodnej i oblałam nią wyjęte z lodówki wafle, które posypałam orzechami. 
5. Pischingera wstawiłam ponownie do lodówki do momentu aż czekolada stężała. Gotowego pokroiłam w prostokątne kawałki.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz